HelpDesk
I "mindre" virksomheder kan det være svært for administratoren at være på forkant med alle de forskellige problemer der kan opstå med servere og klienter.
Derfor kan vi tilbyder telefon support, så de enkelte administratores tilgang til at få kvalificeret hjælp bliver nemmere.
Alle MS-Teams telefonsupportere har bestået Microsoft MCSE uddannelse, så det er kun kvalificerede personer, der sidder ved telefonerne.
Fjernsupport
Da der kan være flere årsager til at det ikke er muligt at løse alle kunders problemer tilfredsstillende over telefonen, kan vi nu tilbyde fjernsupport.
Fjernsupport består i at vi får adgang til kundens netværk. enten via VPN
el. på anden måde, således at det er muligt for os at fjernovertage en klient med Terminal Service, VNC, DameWare el. et andet fjernovertagelsesprogram.
Alle konsulenter i MS-Team er blevet clearet af PET og FET til at kunne yde service til vores offentlige kunder.
Der vil i hver enkelt aftale selvfølgelig fremgå at der ikke må foretages fjernovertagelse uden en nævnt person hos kunden har godkendt fjernovertagelsen.